a czy na forum jest może manual z obklejania tego grilu i jakiej foli użyć?
[O1] Wymiana cylinderków i tarcz ściernych a naciąganie ręcz
Zwiń
X
-
[O1] Wymiana cylinderków i tarcz ściernych a naciąganie ręcz
Panowie,
Ostatnio wymieniłem na tylnej osi cylinderki oraz tarczki ścierne. Po wymienie okazało się że ręczny łapie dopierom pod koniec (ostatnie ząbki). Moge go podciągnąć ale nie wiem czy powinenem to zrobić. Czy też nie sknociłem czegoś poodczas wymiany.Samochód jest żony ja tylko go naprawiam
-
-
Wymieniałeś tylko cylinderki i okładziny? jak sytuacja na bębnach?? może zbyt duży "rowek" już wytarty dlatego hamulce łapią dopiero przy końcu. My cylinderki i tarczki wymieniał mechanik i po roku znowy rozciekł sie cylinderek ( ręczny doregulował tuż za wajchą hamulca tam gdzie popielniczka tylnich pasażerów) bębny były już tak wytarte że tarczki chwytały przy końcu "wypchanych" cylinderków, aż wkońcu popchnęły dalej i się rozciekło. Po wymianie bębnów sytuacja się nie powtórzyła (stare miały spore wgłębienie).
Jest jeszcze możliwość że źle spiąłeś sprężynki z tarczkami (tarczki wraz ze sprężynkami mocujesz przy wciśniętym cylinderku).
Może niedokładnie podpiąłeś linkę z ręcznego?
Jeżeli przed wymianą ręczny działał dobrze (zaciągał od mniej więcej 1/4 podniesinej wajchy) to wygląda na błąd montażu ale mogę się mylić.
Komentarz
-
-
1) Bębnów nie wymieniałem, nie było widać ogromenego zużycia. Był lekki rant.
2) Wydaje mi się że okłądziny dobrze spiołem za pomocą sprężyn. Zrobiłem to tak jak przed rozbieraniem.
3) Przed wymianą ręczny łapał dobrze.
4) Linki z ręcznego podpiołem tak jak były zamopntowane wcześniej.
Moge podciągnąć ręczny, ale nie wydaje mi się żeby się stalowa linka rozciągneła.Samochód jest żony ja tylko go naprawiam
Komentarz
-
Komentarz